مرکز کاشت موی ملودی سروش

ترمیم مو به روش سوپر استارها

مرکز کاشت موی ملودی سروش

ترمیم مو به روش سوپر استارها

چرا ترمیم مو به روش HRS مناسب‌تر است؟

ما با تکنیک ترمیم موی HRS که دارنده‌‌ی مجوز از وزارت بهداشت و یکی از بروزترین روش‌ها در آمریکا و اروپا، می‌باشد مشکل شما را حل می‌کنیم.

در دنیای امروز ریزش ‌مو ابتدا به صورت مشکلی اجتماعی و به دنبال آن به عنوان مسئله‌ای روحی و روانی جلوه کرده و باعث عدم اعتماد‌ بنفس و در برخی موارد زمینه‌ساز و یا تشدید‌کننده‌ی افسردگی شخص می‌شود، لذا درمان آن موجب تغییرات مثبت و چشمگیری در روحیه و روابط اجتماعی و خانوادگی فرد خواهد شد.

مرکز کاشت مو و ترمیم موی ملودی آماده خدمات دهی به شما عزیزان می باشد.

۵ راهکار موثر برای تقویت پیاز مو

ملودی سروش با ارائه جدیدترین روش کاشت مو خدمات کاشت مو ، ترمیم مو و .... شما عزیزان را همراهی میکند

فولیکول مو یا پیاز مو چیست؟ فولیکول مو یا پیاز مو کیسه‌های کوچکی هستند که‌هم سطح سلول‌های پوست سر واقع شده اند. ترشحات غدد چربی به درون این  کیسه‌‌ها نفوذ می‌‌کنند تا علاوه بر حفاظت از مو، آن‌‌ها را چرب و خوش حالت نگه دارند. سلول‌‌ها راه خود را به درون این کیسه‌‌ها باز کرده و اندک اندک بر روی‌هم انباشته می‌‌شوند و در نهایت به شکل تارهای مو از پوست سر بیرون می‌‌زنند.

پیاز مو

در ساختار ساقه مو (بخشی از مو که در دیدرس ما‌ست) پروتئین‌های مرده‌ای به نام کراتین به کار رفته‌اند. برای تقویت پیاز مو باید یک رژیم غذایی مناسب و سالم  در پیش گیرید، چرا که سرمنشأ  پیاز موهایتان سلول‌های موجود در غذای شماست و سلامت آن‌‌ها به سلامت شما و رژیم غذایی تان بستگی دارد. منظور از موی سالم، مویی قوی و محکم است.

 

۵ گام برای تقویت پیاز مو :

 

غذاهای غنی از آهن

گام نخست

خوردن مواد غذایی حاوی آهن از قبیل سبزیجات، لوبیا، حبوبات، گوشت قرمز یا مکمل‌های آهن باعث تقویت پیاز موهایتان می‌‌شود. آهن مسئولیت اکسیژن رسانی به پیازهای های مو را بر عهده می‌‌گیرد، اگر اکسیژن کافی به پیاز مو نرسد، باعث سستی و ضعف فولیکول‌‌ها می‌‌شود.

 

گام دوم تقویت پیاز مو

در رژیم غذایی خود جایی برای مواد حاوی روی (زینک) باز کنید؛ روی اغلب در غذاهای دریایی و گوشت قرمز یافت می‌‌شود و پیوندی قوی بین پروتئین‌های به کار  رفته در ساختار مو برقرار می‌‌کند تا از این طریق استحکام و دوام آن‌‌ها را تضمین کند. همان طور که پیش‌تر اشاره شد، غدد چربی نقش محافظ کننده تارهای مو را دارند و روی، این غدد را تقویت و پشتیبانی می‌‌کند. مصرف روزانه ١١ میلی گرم روی می‌‌تواند مثمر ثمر باشد اما به خاطر داشته باشید که مصرف بیش از حد روی در جذب سایر مواد معدنی لازم و ضروری برای حفظ سلامت مو خلل ایجاد می‌‌کند.

 

گام سوم در تقویت پیاز مو

میزان ویتامین‌های C ،B ،A و E موجود در رژیم غذایی شما باید زیاد باشد. برای این منظور می‌‌بایست انواع متفاوتی از میوه و سبزیجات و چربی‌های سالم و مفید (همچون روغن زیتون و آووکادو) را نوش جان کنید. اگر می‌‌خواهید از متنوع بودن خواص میوه‌هایی که می‌‌خورید، اطمینان یابید، میوه‌هایی با رنگ‌های مختلف صرف کنید. میوه و سبزیجات فرآیند آبرسانی به بدن شما را تقویت می‌‌کنند.

 

گام چهارم تقویت پیاز مو

مواد غذایی حاوی پروتئین فراوان همچون تخم مرغ، بوقلمون، مرغ و لبنیات کم چرب بخورید. در ساختار مو پروتئین به کار رفته، بنابراین وجود مقادیر کافی پروتئین در رژیم غذایی سلامت و استحکام آن را در پی خواهد داشت.

 

لیوان آب

گام پنجم و نهایی

روزانه حداقل ٨ لیوان آب بنوشید و از این طریق گامی  موثر در راستای رشد و تقویت مو‌های خود بردارید. آب برای تمامی فعالیت‌های حیاتی بدن از جمله رشد مو بسیار حائز اهمیت است. اگر آب مورد نیاز بدنتان به درستی تأمین شود، موی شما نرم و منعطف خواهد بود، در غیر این صورت مویی خشک و شکننده خواهید داشت.

۴ نکته موثر بر استحکام مو و تقویت ریشه مو سر

در پاره‌ای مواقع، علت اصلی ریزش مو ضعیف بودن ریشه آن است. در چنین شرایطی شما می‌‌توانید با تقویت ریشه مو هایتان و رسیدگی و مراقبت صحیح و به موقع، موهایی سالم و محکم داشته و از این طریق به جنگ ریزش مو رفته و راه را بر طاسی و کچلی ببندید. در ادامه شما را با راهکارهایی آشنا خواهیم کرد که در تقویت و استحکام ریشه مو مثمر ثمر واقع می‌‌شوند.

ملودی سروش آمادگی خدمات دهی در زمینه کاشت مو ، ترمیم مو و.... با استفاده از جدید ترین روش کاشت مو می باشد.

 

نکات مهم و موثر در تقویت ریشه مو سر و استحکام مو :

 

ریشه مو

١.  شامپوی مناسب انتخاب کنید.

شامپویی که انتخاب می‌‌کنید باید مناسب با نوع موی شما باشد؛ با انتخاب یک شامپوی نامناسب سلامت موهایتان را به خطر می‌‌اندازید و چه بسا شرایط را از آنچه که هست وخیم‌تر کنید. پس دانستن نوع مویتان بسیار حائز اهمیت است. با آگاهی از این موضوع می‌‌توانید شامپویی را برای خود برگزینید که مناسب خواص ذاتی و طبیعی موهایتان می‌‌باشد.

 

٢. از نرم کننده استفاده کنید.

پس از آن که موهای خود را با شامپو شستید از نرم کننده استفاده کنید چرا که نرم کننده موهایتان را نرم و با طراوت نگه می‌‌دارد و از سوی دیگر حاوی موادی است که از موهایتان در برابر آسیب‌های ناشی از شامپو حفاظت می‌‌کند و آن‌‌ها را مصون می‌‌دارد.

 

موی مستحکم

٣. تغذیه مناسب داشته باشید.

اگر می‌‌خواهید ریشه موهای خود را از داخل تقویت کنید، باید یک رژیم غذایی مقوی را در پیش بگیرید. برای این منظور باید پروتئین، امگا ٣، آهن و کلسیم مصرف کنید، مواد مذکور در سبزیجات، آجیل ها، شیر و تخم مرغ یافت می‌‌شود. اگر به دنبال تغذیه بهتر موهایتان هستید، می‌‌توانید خودتان در منزل ماسک‌هایی برای تقویت ریشه مو هایتان درست کنید، ماسک‌هایی حاوی ترکیبات مؤثر در رشد و تقویت مو سر.

 

٤. با آب داغ خداحافظی کنید!

برای شستشوی موهای خود از آب داغ استفاده نکنید، چرا که با این کار باعث می‌‌شوید موهایتان در حین آبکشی رطوبت خود را از دست بدهند.
با رعایت نکات فوق می‌‌توانید ریشه موهایتان را تقویت کرده و از کابوس ریزش مو نجات یابید و در عین حال، شادابی، سلامت و استحکام را برای موهای خود به ارمغان آورید. اما اگر مشکل ریزش موهایتان حاد است و در حال طاس شدن هستید، واهمه‌ای به دلتان راه ندهید و به ملودی سروش مراجعه نمایید.