مرکز کاشت موی ملودی سروش

ترمیم مو به روش سوپر استارها

مرکز کاشت موی ملودی سروش

ترمیم مو به روش سوپر استارها

مقایسه‌ی ترمیم مو به روش HRS با روش‌های قدیمی ترمیم مو

1- درترمیم مو به روش HRS از موهای صد در صد طبیعی استفاده می‌شود، ولی در ترمیم مو به روش سنتی و قدیمی از مخلوط موهای طبیعی و الیاف پلاستیکی استفاده می کنند.
۲- درترمیم مو به روش HRS برای قسمت جلوی سرو شقیقه ها(که معمولاً ضخامت موها در آن قسمت نازک‌تر از پشت سر می‌باشد) به همان شکل از موهای نازک استفاده می‌شود و برای پشت سر از موهای ضخیم تر استفاده می‌کنند.
۳- در ترمیم مو به روشHRS موهایی که ماهیتشان راست چین است یعنی خواب مو به سمت راست می‌باشد در قسمت راست سر استفاده می‌شود و موهایی که ماهیتشان چپ‌چین است یعنی خواب آن به سمت چپ است در قسمت چپ استفاده می‌شود.
۴- ترمیم مو به روش های سنتی و قدیمی فاقد خط رویش (هیر لاین) وخط فرق هستند ویکی از اصلی ترین وجه‌تمایز روش ,HRS خط رویش وخط فرق کاملا طبیعی آن است.
۵- تمامی مواد به کار رفته در ترمیم مو به روش HRS کاملاً بهداشتی بوده و دارای تأییدیه از نهادها و سازمان‌های جهانی می‌باشند در حالی که یکی از معایب ترمیم مو به روش‌های قدیمی استفاده از مواد صنعتی و نامرغوب است.
۶- از دیگر معایب ترمیم مو به روش‌های قدیمی تراکم موی بسیار کم آن می‌باش، در حالی که تراکم موهای ترمیم شده به روش HRS بسیار بالاست.
۷- نکته‌ی دیگری که لازم به ذکر است، استفاده وبهره مندی روش ترمیم موی HRSاز دانش نوین و بروز دنیاست، به‌صورتی که افراد بعد از ترمیم مو با این روش به هیچ عنوان دچار هیچ‌گونه عوارض ،حساسیت یا بیماری قارچی و ... نمی‌شوند.
۸- استحمام همه‌روزه ، استفاده از"سونا" ، استخر ، انجام تمامی فعالیتهای ورزشی و... قابلیت رنگ و "مش" ، امکان استفاده از"سشوار"، اتوی مو، ژل وانواع محصولات مو... از جمله مزایا و برتری‌های این روش نسبت به سایر روش‌های ترمیم مو می‌باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیرا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 10:31

با سپاس فراوان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.